Categories
ukru

     У Комунальному закладі “Харківський фаховий коледж спортивного профілю” Харківської обласної ради працюють 14 вихователів:

1. Криворучко Катерина Леонідівна, заступник директора з виховної роботи.

2. Баськова Наталія Володимирівна, вихователь.

3. Бут Надія Миколаївна, вихователь.

4. Безлюдна Валентина Вікторівна, вихователь.

5. Батуліна Вероніка Володимирівна, вихователь.

6. Зіньківська Анна Олексіївна, вихователь.

7. Крисько Олена Федорівна, вихователь.

8. Лєкарєва Ольга Костянтинівна, вихователь.

9. Маркова Анастасія Дмитрівна, вихователь.

10. Путятіна Наталія Миколаївна, вихователь.

11. Пукась Аліна Миколаївна, вихователь.

12. Романцова Вікторія Олександрівна, вихователь.

13. Шалак Марина Олександрівна, вихователь.

14. Пасічна Тетяна Василівна, помічник вихователя.

15. Єрін Михайло Олексійович, помічник вихователя.

16. Користіна Лідія Іванівна, помічник вихователя.

17. Крикунова Ірина Анатоліївна, помічник вихователя.

18. Хлевова Валентина Іванівна, помічник вихователя.

19. Шакірова Емінат Фейзулахівна, помічник вихователя.

Діяльність вихователів спрямована на розвиток гармонійно розвиненої особистості, індивідуальності, формування психологічної готовності до життя у суспільстві кожної дитини, які і передбачають фізичну досконалість дітей, підвищення спортивної майстерності.

 

Виховна робота проводиться за такими напрямками:

– Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування;

– Формування активної життєвої позиції;

– Виховання правової культури та профілактика правопорушень;

– Фізичне виховання та пропаганда здорового та безпечного способу життя;

– Психологічна підтримка учнів та вихованців;

– Національно-патріотичне виховання;

– Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство;

– Моральне виховання;

– Родинне виховання, робота з батьками;

– Художньо-естетичне виховання;

Розвиток творчих здібностей учнів.

При плануванні роботи в цих напрямках будується чіткий алгоритм, за допомогою якого виявляються інтереси, нахили вихованця, його відношення до спорту, вивчається його характер, формується активність у суспільному житті коледжу.

Головна мета роботи – це створення умов для виявлення всіх позитивних рис характеру дитини, тому співробітництво педагога та дитини закладено в основу роботи вихователя.